неділю, 6 листопада 2016 р.

Протидія торгівлі людьми

У червні 2016 року я стала учасником семінару-тренінгу для класних керівників "Особиста гідність. Безпека життя. Громадянська позиція", який проводила Наталія Лєпіхова, методист НМЦ міського управління освіти. Одним з основних питань, що були висвітлені під час семінару, було "Протидія торгівлі людьми". Після участі у семінарі я отримала методичні посібники для проведення тренінгових занять у своєму  класі.
Перше заняття з учнями 7-В класу було проведено 04/11. Діти були активними учасниками тренінгу, а особливо усім сподобалася настільна просвітницько-профілактична гра "Галопом по Європах".
Після проведеної класної години у мене з'явилася ідея створити веб-квест для учнів. Шукаючи інформацію в інтернеті, я натрапила на сайт Міжнародна організація з міграції, на якому знайшла електронний інтерактивний курс "Торгівля людьми - сучасне рабство". Курс настільки цікавий, що я не змогла відірватися, поки не пройшла його повністю (трохи більше години). Тепер маю новий сертифікат :)