Інструменти ІКТ

Інструменти ІКТ для навчально-виховного процесу:
  • створення анкет та опитувань класного керівника для учнів та батьків з використанням Google Forms (2014 - 15 навчальний рік)
  • створення власного блогу "Професійний розвиток вчителя"  http://ivasunko.blogspot.com  (жовтень 2015)
  • реєстрація в навчальному середовищі Intel (листопад 2015)
  • вивчення програми OneNote (листопад 2015)
  • вивчення програми для створення динамічних презентацій Prezi (листопад 2015)
  • робота з віртуальною дошкою Padlet (листопад 2015)
  • вивчення програми для створення тестів LearningApps (листопад 2015)
  • створення власного блогу "Блог класного керівника" (листопад 2015)
  • створення власного блогу "Математика для всіх"  (грудень 2015)
  • вивчення програми Sway - інструменту для створення презентацій та навчальних курсів (грудень 2015 - січень 2016)
  • вивчення програми Plickers - сервісу для проведення опитувань та тестувань у режимі реального часу (січень 2016 - березень 2016)
  • вивчення можливостей тренувального майданчика Прангліміне (тренування та змагання з усного рахунку для школярів та дорослих) на сайті "Міксіке Україна" (березень 2016)
  • створення блогу творчої групи "Використання ІКТ у навчальному процесі"(березень 2016)
  • вивчення платформи для створення сайтів та блогів WordPress, створення базового шаблону блогу "Кафедра МІФ" на платформі WordPress (квітень 2016)
  • вивчення освітньої технології веб-квест, розробка веб-квесту "Всесвітній день Землі" для учнів 6 класу на платформі Blogger (квітень 2016)
  • робота з сервісом таблиці Google; використання формул Excel для автоматичних обчислень у таблицях; створення таблиць для обчислення семестрових та річних оцінок по класах; таблиця розрахунку здачі підручників у бібліотеку (травень 2016)
  • сервіс для створення дидактичних матеріалів StudyStack (серпень 2016)
  • вивчення можливостей програми Tagul для створення "хмари слів" (серпень 2016)
  • робота з додатками для організації часу Google Calendar та Trello, створення календарів "Календар шкільного життя 7 - В класу" для блогу класного керівника та "Це математика!" для блогу "Математика для всіх" (вересень 2016)
  • ознайомлення з пакетом G Suite for Education - безкоштовний пакет спеціалізованого хмарного програмного забезпечення та інструментів для професійної діяльності освітян (жовтень 2016)
  • вивчення можливостей сервісу Google Sites, створення сайту "Вчимо математику з 11А" для впровадження навчальної технології "перевернутий клас" (жовтень 2016)
  • вивчення можливостей сервісу SlideShare - хостингу для публікації та збереження презентацій у flash-форматі (листопад 2016)
  • апробація електронного журналу на сайті "Мої знання" (всеукраїнський проект "Курс: ОСВІТА" (листопад 2016 - травень 2017)
  • вивчення можливостей додатку Euclidea (програми для виконання геометричних побудов он-лайн) та впровадження його у навчальний процес (листопад 2016)
  • створення сайту "Інтелектуальний Клуб Міксіке Хмельницького ліцею №17" на платформі Google Sites (листопад 2016)
  • робота з векторним графічним редактором Inkscape, створення графічних об'єктів, дизайн сертифікатів для учасників Інтелектуального Клубу Міксіке (січень - березень 2017)
  • розробка веб-квесту "Цікава математика" на платформі Blogger (квітень 2017)
  • ознайомлення з системою "Електронна школа" Департаменту освіти та науки м.Хмельницького (грудень 2017)
  • створення персонального сайту "Портфоліо" у рамках дистанційного курсу "Додатки Google у професійній діяльності" з використанням оновленої версії Google Sites (січень 2018)
  • вивчення додатку Google Classroom (створення навчальних курсів, призначення завдань для учнів, оцінювання, аналіз успішності) (січень 2018)
  • робота з графічним сервісом Canva - ознайомлення з інтерфейсом та функціями, дизайн дипломів для переможців та учасників командних змагань Міксіке Хмельницького ліцею N17 (березень 2018) 
  • робота з інтернет-сервісами Peardeck та Nearpod (створення інтерактивних презентацій для залучення усіх учнів класу до одночасної роботи на уроці через смартфон) (березень - квітень 2018)
  • розробка QR - квесту "Математичні скарби" для учнів 8 - 9 класів (квітень 2018)
  • робота з інтернет-сервісом GoFormative (створення інтерактивних уроків, квітень-травень 2018)
  • робота з мобільним додатком SnapSeed (засіб для обробки фотографій) (серпень 2018)
  • робота з мобільним додатком Desmos Graphing Calculator, використання для побудови графіків з учнями 10-Б класу (вересень 2018)
  • робота з інтернет-сервісом Quizlet (створення опитувань, вікторин, флеш-карток) (грудень 2018)
  • робота з інтернет-сервісом ThingLink (створення мультимедійних плакатів) (травень 2019) зразок - звіт про проведння тижня безпеки 
  • створення блогу "Математика для всіх" для підтримки навчального процесу (вересень 2020)
  • вивчення оновлень Google Classroom, реєстрація учнів, створення віртуальних класів, призначення та перевірка завдань, організація зворотнього зв'язку) (березень 2020)
  • робота в Google Meet (вивчення можливостей, створення відеоконференцій для дистанційного навчання, створення відеоінструкцій для учнів) (березень 2020)
  • створення сайту "Навчання/карантин 5-В" для підтримки дистанційного навчання учнів 1(5)-В класу (березень 2020)
  • створення тестів у Quizizz, вивчення можливостей сервісу, інтеграція з Google Classroom (квітень 2020)
  • робота з сервісом Flipgrid (платформа для створення і публікації відео, для групової та індивідуальної роботи учнів) (квітень 2020)