вівторок, 1 листопада 2016 р.

Технологія навчання "перевернутий клас"

Вже давно цікавилася технологією "Перевернутий клас". Основні моменти:
1) на уроці активним має бути учень, а не вчитель;
2) вдома учень готується до класної роботи: працює з текстом, переглядає навчальні відео, самостійно розглядає ключові поняття теми; основне питання: "Як це працює?"
3) під час уроку учні вчаться використовувати ключові теоретичні поняття на практиці; основне питання: "Переконатися на практиці, що воно дійсно працює"
4) після уроку (вдома) учні закріплюють розуміння та розширюють свої знання; основне питання: "Чому це так працює?"

Я вирішила розпочати впроваджувати цю технологію у навчальний процес. Для початку обрала 11 клас. Переглянула навчальні відео освітнього блогера з Естонії Марини Курвітс, створила навчальний сайт на платформі Google Sites, зараз працюю над розробкою завдань, створенням робочих листів та інструментами формуючого оцінювання.
Цікаво спробувати і почути враження учнів.