Спочатку мені було не зовсім зрозуміло, як я можу розвивати саме цю компететність на своїх уроках, але я вирішила спробувати. Для цього експерименту обрала уроки геометрії у 10-Б класі з профільним вивченням математики.
Перша пара мала тему "Вступ до стереометрії. Основні аксіоми стереометрії". Після розгляду основних питань, наприкінці уроку, я запропонувала учням прочитати і перекласти наступний текст та виписати у зошит по п'ять невідомих слів:
Спочатку вони були трохи шоковані і невпевнені у своїх силах. Але через декілька хвилин роботи у міні-групах всі справилися з цим завданням. Як виявилося, дуже багато термінів у геометрії є інтернаціональними і зрозумілими інтуїтивно.
На наступній парі ми вивчали тему "Найпростіші наслідки з аксіом стереометрії". Для цього уроку я створила ось такий робочий лист:
Цього разу учні впоралися з завданням набагато швидше, читали, перекладали і виправляли один одного. Більше того, вони навіть записали розв'язки останніх задач у зошити англійською мовою. Було дуже цікаво спостерігати, як невпевненість змінюється вірою у власні сили. Є над чим працювати далі!