суботу, 5 травня 2018 р.

Міні-EdCamp Khmelnytskyi

Сьогодні я стала учасницею регіональної (не)конференції для шкільних педагогів Міні-EdCamp Khmelnytskyi. Захід відбувався у Хмельницькому палаці творчості дітей та юнацтва. Основна тема: "Освітній простір - територія прав людини". Програма була дуже насичена і цікава. Мені сподобався формат проведення (не)конференції та її організація. Кожен учасник мав можливість вільно обирати спікера і тему, яка цікавила найбільше.
Спочатку я відвідала виступ Віктора Громового "Право на щастя в школі: реалії та мрії". Потім був майстер-клас тренерів ШТПЛ Олександри Козорог та Андрія Кінаша "Як активізувати шкільну громаду брати участь у розбудові освітнього простору на засадах прав людини". Після цього я сама виступила в учительській паралелі з темою "Використання ІКТ на уроках математики: методи навчання "цифрових аборигенів".
Я в захваті від сьогоднішнього дня! Познайомилася з цікавими людьми, одержала заряд позитиву і натхнення, з'явилися нові ідеї, які буду втілювати у свою роботу.