вівторок, 24 жовтня 2017 р.

Он-лайн курс "Як ефективно спланувати та провести діалог"

Сьогодні переглянула чергові матеріали курсу "Як ефективно спланувати та провести діалог". Цього тижня розглядалися теми "Діалог і миротворчість" та "Культура діалогу". Виявляється, діалог і переговори не є тотожними поняттями. Мета переговорів - переконати протилежну сторону погодитися з вашою думкою (змагання). Мета діалогу - прояснити позиції, розширити та поглибити бачення ситуації (взаємопорозуміння).
Сподобалося висловлювання відомого французького філософа і письменника Бернара Вербера: 
Між тим, що я думаю, 
Тим, що я хочу сказати, 
Тим, що я, як мені здається, кажу, 
Тим, що я кажу,
І тим, що ви хочете почути,
Тим, що, як вам здається, ви чуєте, 
Тим, що ви хочете зрозуміти,
І тим, що власне розумієте, 
Є десять варіантів виникнення нерозуміння,
Але все-таки – давайте спробуємо…